STANDARDY OBSŁUGI INWESTORA W SAMORZĄDZIE OPOLSKIM
Gmina Dobrzeń Wielki przystąpiła do projektu Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie Opolskim.
Jak przygotować dobrą ofertę inwestycyjną i tak obsłużyć inwestora, by zdecydował się zbudować swój zakład w naszej gminie?
Tego m.in. dowiedzą się pracownicy naszego urzędu gminy, którzy skorzystają ze szkoleń i doradztwa w ramach w/w projektu.
Projekt „Standardy obsługi inwestora w samorządzie opolskim” realizowany jest przez podlegające samorządowi województwa Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki (OCRG) na podstawie umowy o dofinansowanie zawartej pomiędzy Województwem Opolskim a Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji. Celem tego projektu jest podniesienie jakości obsługi inwestora w jednostkach samorządu terytorialnego (np. gminy, powiaty).
Uczestnicy projektu zostaną objęci kompleksowym programem szkoleniowo – doradczym właśnie w zakresie obsługi inwestora. W biorących w nim udział samorządach wdrożone lub zmodernizowane zostaną procedury współpracy z inwestorem i rozwiązania podnoszące atrakcyjność inwestycyjną samorządów. W szczególności zaktualizowane, przygotowane i upowszechnione zostaną informacje o ofercie inwestycyjnej danego samorządu.
Samorządy uczestniczące w projekcie, które wdrożą standardy obsługi inwestora w samorządzie, uprawnione są do uzyskania certyfikatu. Certyfikat zostanie wystawiony na zakończenie realizacji projektu przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki we współpracy z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Projekt realizowany będzie do 30 września 2021 r.