Deklaracja dostępności
Gmina Dobrzeń Wielki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej dobrzenwielki.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- niektóre z opublikowanych filmów nie posiadają napisów dla osób z niepełnosprawnościami;
- niektóre elementy mogą mieć nieodpowiedni kontrast;
- może brakować tekstów alternatywnych do niektórych obrazów;
- zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości.
Treści nieobjęte przepisami
- treści od innych podmiotów, które nie zostały przez UG Dobrzeń Wielki wykonane lub nabyte, albo do których modyfikacji UG Dobrzeń Wielki nie jest uprawniony,
- multimedia opublikowane przed 23 września 2020 r.,
- dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, prezentacje multimedialne i arkusze kalkulacyjne opublikowane przed 23 września 2018 r;
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Izabela Kołodziej — email: informatyk@dobrzenwielki.pl lub telefonicznie 774110327 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Piotr Jonek
- Adres: ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki,
- E-mail: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim usytuowany jest w centrum miejscowości przy ulicy Namysłowskiej 44. Parter budynku wyniesiony jest około 2,5m ponad poziom terenu. Teren wokół budynku jest zagospodarowany i urządzony z dużym parkingiem z bezpośrednim dojściem dom budynku. Na parkingu zostały wydzielone miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Budynek Urzędu Gminy ma zapewniony dostęp dla osób niepełnosprawnych na kondygnacje z pomieszczeniami użytkowymi poprzez pochylnię prowadzącą na poziom piwnicy, z której jest zapewniony dostęp do toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz dźwigu osobowego.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w sekretariacie Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:
- e-mail na adres
- faxem na nr 77 4695 524 wew. 117,
- telefonicznie na nr 77 4695 524 wew. 100,
- drogą pocztową.
Aplikacje mobilne
Urząd Gminy Dobrzeń Wielki udostępnia aplikację mobilną Gmina Dobrzeń Wielki
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.dobrzenwielki
https://itunes.apple.com/pl/app/gmina-dobrze%C5%84-wielki/id1303475020?l=pl&ls=1&mt=8
Odnośnik do strony aplikacji mobilnej