• Dzisiaj jest:
    sobota, 25 maja 2024
  • Temperatura w Gminie Dobrzeń Wielki:
    18 °C

Tekst łatwy do czytania (ETR)

Pobierz plik:  DOCXTekst łatwy do czytania ETR.docx (15,41MB)

Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim

Urząd Gminy znajduje się przy ulicy Namysłowskiej 44.
Budynek Urzędu Gminy

W Urzędzie pracuje wójt.
Wójt to osoba, która rządzi Gminą.
Wójtem jest Pan Piotr Szlapa.
Pan Piotr Szlapa Wójt Gminy
Wójtowi w pracy pomagają zastępca Wójta, Skarbnik oraz pracownicy Urzędu.
Gdy chcesz spotkać się z Wójtem
zadzwoń na numer 77 469 55 25.

W Urzędzie Gminy możesz spotkać się z radnymi.
Radni to osoby wybrane przez mieszkańców Twojej Gminy.
Z radnymi porozmawiasz o ważnych sprawach dla mieszkańców.
Gdy chcesz spotkać się z radnym zadzwoń na numer 77 411 03 21.

Do budynku Urzędu możesz wejść od ulicy Namysłowskiej.
To główne wejście do Urzędu. 
Do wejścia Urzędu prowadzą schody. 
Przed wejściem do Urzędu znajduje się parking.
Na parkingu są miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.
Główne wejście do urzędu gminy

Żeby wejść do Urzędu możesz skorzystać z windy.
Winda znajduje się z boku budynku Urzędu.
Szukaj tablic pokazujących drogę do windy. 
Do budynku Urzędu możesz wejść z psem asystującym.
Możesz też wejść z psem przewodnikiem.
Tabliczki wskazujące wejście z windą

Na parterze Urzędu jest punkt informacyjny.
W punkcie informacyjnym dowiesz się gdzie załatwisz sprawę.
W budynku Urzędu możesz załatwić różne sprawy.
Punkt informacyjny

W Referacie Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska:

  • możesz zgłosić brak czystości na ulicach i placach,
  • możesz poznać plany budowy i remontów dróg,
  • możesz zgłosić sprawy dotyczące ochrony środowiska.

W Referacie Spraw Obywatelskich i Urzędzie Stanu Cywilnego

  • możesz się zameldować, 
  • wyrobisz dowód osobisty, 
  • otrzymasz akt urodzenia dziecka,
  • dostaniesz akt zgonu,
  • możesz wziąć ślub cywilny. 

W Referacie Budżetu i Finansów:

  • dowiesz się ile masz zapłacić podatku od domu,
  • dowiesz się ile masz zapłacić za wywóz śmieci z Twojego domu,
  • dowiesz się ile pieniędzy wydaje Urząd na rzecz mieszkańców Gminy.

Na samodzielnym stanowisku ds. oświaty, wychowania i zdrowia:

  • załatwisz sprawy związane z chodzeniem do szkoły,
  • dowiesz się o zasadach dowozu dzieci z niepełnosprawnościami do szkół i przedszkoli.

Urząd czynny jest:

  • od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30, 
  • w czwartek w godzinach od 7.30 do 16.30, 
  • w piątek w godzinach od 7.30 do 14.30.

Żeby załatwić sprawy w urzędzie możesz przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem.
Albo możesz zadzwonić pod numer 77 469 55 25. 

Żeby załatwić sprawę możesz napisać pismo.
Pismo przynieś do Biuro Podawczego.
Biuro Podawcze jest na parterze Urzędu.
Pismo możesz też wysłać na adres:
ul. Namysłowska 44,
46-081 Dobrzeń Wielki.
Twoje pismo zostanie przekazane urzędnikom.

Jeśli masz profil zaufany wyślij pismo elektronicznie.
Adres elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu to:
/3g6f7v0do6/SkrytkaESP

Możesz też napisać wiadomość e-mail.
Wiadomość wyślij na adres:
Na parterze Urzędu znajduje się kasa.
W kasie możesz zapłacić podatek i opłaty skarbowe.
Kasa urzędu gminy

Data publikacji: 28-09-2023 12:00 Opublikował(a): Izabela Kołodziej
Data modyfikacji: 12-10-2023 12:34 Modyfikował(a): Izabela Kołodziej